Ask.Fm Nasıl Popüler Olunur ?


Evet arkadaşlar hepinize merhaba öncelikle herkesin hedefidir popüler kısmında çıkmak fakat bunun yöntemini kimse bilmiyor ve ben bunu çözdüm öncelikle profilinizde olacak özellikleri şöyle açıklayayım ;

-Orjinal Profil Olmalı
-Bilgileriniz Doğru Olmalı
-En Az 1 Yıldır Ask.Fm Kullanıyor Olmanız Gerekiyor
-Resminiz Doğru Orjinal Olmalı

Eğer profilinizde fake görünümü yok ise ve yukardaki şartlara uyuyorsa ve 1 cevaba gelen beğeni sayınız 50 - 100 arasıysa minimum popüler kısmında çıkarsınız eğer böyle profile sahipseniz ve popülere çıkmıyorsanız bazı eksikler var demektir sizlere bu konuda yardımcı olabilirim yorum atarak benden şunu yapmanı istiyorum ya da şu konuda yardım eder misin derseniz sizlere yanıt veririm teşekkürler.

Not : Profiliniz Yukardaki Şartlara Uyuyor Ve Popülere Çıkmıyorsa Alt Taraftan Yorum Yazınız Ve Yanıtı Bekleyin Sorunu Çözeriz.

19 yorum:

  1. Teşekkürler kardeşim aynen dediğin gibi popülerdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hepsi dediğiniz gibi doğru ama takipçim çok az ve hiç yükselmiyo

      Sil
  2. BENIM 1 SENEDIR acik orjinal foto hesap ama popüler değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profiline girip epostanı güncelle ve 1 2 gün sonra değişiklik olacak mı bi bak büyük ihtimal olacaktır ;)

      Sil
    2. E POSTA GÜNCEL LE DERKEN NASIL NAYI

      Sil
  3. Siz zaten 50-100 beğeni geliyosa diyosunuz benim bi yanıtıma o kadar beğeni gelsin popi bölümünde olmasamda olur :D

    YanıtlaSil
  4. banada yardım eder misin?

    YanıtlaSil
  5. Banada yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Yardım edermisiniz popüler olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. e posta nası guncellenir 1 yıldır kullanıyorum eskiden populerdim ama şimdi begenim düştü yardım

    YanıtlaSil
  8. Bana soru sormuyorlar,nasil olucak?)

    YanıtlaSil
  9. Bana yardım edin

    YanıtlaSil
  10. http://ask.fm/Deriiin_1 ?

    YanıtlaSil
  11. http://ask.fm/IslamSuer

    YanıtlaSil
  12. ask fmi 1 yıla yakındır kullanıyorum ama popüler değil

    YanıtlaSil
  13. ask.fm/batuhanmavii takip edeni takip ediyorum karşılıklı beğeni yapalım :)

    YanıtlaSil
  14. ask.fm/batuhanmavii karşılıklı beğeni

    YanıtlaSil